Kontakt: SMS eller ring på tlf.: +45 20 98 95 89

Handelsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle køb på Isabellephilipp.dk, til levering i hele Danmark, herunder brofast og ikke-brofaste øer. Du skal være berettiget til at bruge et betalingskort for at kunne handle på vores hjemmeside.

Firma information:

Isabellephilipp ApS
Århusvej 49, 8382, Hinnerup
Cvr nr. 38935550

Sådan handler du:

Det er nemt at handle hos os – bare følge denne procedure:

– Vælg et produkt, og læg det i indkøbskurven ved at klikke på ”læg i kurv”.
– Gennemfør dit køb ved at klikke på knappen “gå til kassen” ved indkøbskurven i øverste højre hjørne.
– Udfyld med dine informationer (adresse, post nr. tlf. nr. og følg instrukserne trin for trin, indtil du kommer til betaling).
– Du modtager en ordrebekræftelse og faktura via din e-mail adresse umiddelbart efter du har afgivet din ordre .
– Betalingen vil blive trukket fra dit betalingskort, den dag varerne forlader vores lager.

Produkt priser:

Prisen på den enkelte vare vises i listen over produkter, på produktsiden og i indkøbskurven. Prisen på varen er inklusiv 25% moms, men eksklusiv fragt. Alle vores priser er angivet i DKK.

I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen

Prisfejl

Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

Betaling:

Du betaler ved at klikke på knappen “Gå til betaling”. Indkøbskurven viser den samlede pris inklusive moms og fragt.

Vi trækker ikke på dit betalingskort, før vi sender din bestilling.

Du kan bruge følgende betalingskort:

– Dankort
– Visa
– Visa Electron
– MasterCard
– Maestro
– EAN-faktura

Alle køb på Isabellephilipp foregår gennem en sikker, og krypteret SSL-forbindelse. 

Dine kreditkortoplysninger lagres ikke hos os, og din betaling trækkes først når varen er afsendt fra os.

Du vil blive bedt om at oplyse følgende:

Kortnummer (16 cifre præget på forsiden af ​​kortet)
Udløbsdato (præget på kortets forside )
Sikkerhedskode (tre cifre er trykt på bagsiden af ​​kortet, lige over magnetstriben længst til højre)

Ved afhentning på vores lager, kan den betales kontant (eller med MobilePay).

Ordrebekræftelse og faktura via e-mail:

Når du har afgivet din ordre, modtager du en ordrebekræftelse via din e-mail adresse. Ordrebekræftelsen indeholder oplysninger om din ordre, leveringsadresse, betalingsmetode, priser, kontakt oplysninger om Isabellephilipp.

E-mail: På dagen hvor Isabellephilipp sender dine varer, vil du modtage en e-mail via din oplyste e-mail adresse.

Betaling via ViaBill:

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din

månedsydelse den 20. i hver måned.

Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.

Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.

Har du allerede en Viabill konto, koster det 39kr. i gebyr hver måned.

Læs mere:  www.viabill.com/kredit

Levering og fragt:

Vi stræber efter at levere alle ordrer, modtaget på hverdage, så hurtigt som muligt, dvs inden for ca. 1-3 arbejdsdage. Hvis du indsender en ordre på en lørdag eller en søndag, vil leveringstiden starter på den først kommende hverdag.

Fragt priser:

– Afhentning i butik = Gratis
– Jylland, Fyn, Sjælland, Lolland/Falster = 45 kr.

Levering med GLS sker til nærmeste GLS-pakkeshop. (Når der leveres med GLS vil man ikke blive ringet op 1 time før levering).

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kontakt@Isabellephilipp.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: alle møbeltyper

Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: kr. 500 – 1.500

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:

Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Isabellephilipp ApS

Århusvej 49

8382 Hinnerup

(returvarer)

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Husk at gemme din fragtkvittering som dokumentation for forsendelse af produktet.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse, mod forudgående aftale.

Generel information om returnering:

Vi beder dig om at returnere dine produkter forsvarligt emballeret for at undgå skader under transport. Vi anbefaler også, at du følger ovenstående retningslinjer for at sikre en hurtigere og lettere sagsbehandling at de returnerede produkter.

Reklamation:

Isabellephilipp tilbyder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven.

Reklamationsretten omfatter ikke fejl, skader eller almindelig slid og ælde, som følge af fejlagtig brug af produktet. Derfor bør Isabellephilipp informeres rettidigt vedr. klager over fejl og mangler, som bør opdages ved ordinær inspektion af produktet. Klagen skal indgives inden for en rimelig tid for afsløring af defekten.

Du skal betale fragt omkostninger ved returnering af produktet. Men hvis klagen er berettiget og rettidig, vil Isabellephilipp refundere fragt til dig.

For at lette og fremskynde behandlingen af ​​din klage, anbefaler vi, at du gør følgende:

Sende en mail til : kontakt@Isabellephilipp.dk

Husk at gemme din fragtkvittering som dokumentation for forsendelse af produktet. Send en kopi af denne til kontakt@Isabellephilipp.dk og sammen med en kopi af din ordrebekræftelse/faktura på de varer som der returneres.

Generel information om klager:

Vi beder dig om at returnere dine produkter forsvarligt emballeret for at undgå skader under transport.

Når du returnerer en vare, beder vi dig vedlægge tilstrækkelig information med varen, såsom en kopi af din faktura, samt registreringsnummer og kontonummer for en eventuel tilbagebetaling af varens købspris.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

(Indsæt adresse)

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Persondatapolitik 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

(Indsæt hvilke oplysninger, der eventuelt yderligere indsamles.)

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

(Hvis I videregiver oplysninger til andre virksomheder, skal det her oplyses hvilke oplysninger I videregiver, hvorfor og til hvem.)

Personoplysningerne registreres hos Isabellephilipp ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på Isabellephilipp.dk er Isabellephilipp ApS

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på:  kontakt@Isabellephilipp.dk

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kontakt@Isabellephilipp.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Isabellephilipp.dk

Århusvej 49

8382 Hinnerup

kontakt@Isabellephilipp.dk

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 05-06-2019